Поширені питання
Хто оплачує доставку замовлення?
Всі витрати, пов'язані з послугами транспортної компанії, покупець бере на себе.
Коли відбудеться відправка мого замовлення?
Графік роботи інтернет-магазину: щодня з 9 до 18.00. Всі замовлення, які були оформлені в даний проміжок часу будуть відправлені на наступний день (крім Неділі).
Час доставки транспортними компаніями залежить від обраного вами способу доставки і в середньому коливається в межах одного-трьох днів з моменту відправки.
Як я можу оплатити своє замовлення?
У нашому інтернет-магазині можливі такі способи оплати:
- Оплата банківською картою Visa/Mastercard. Для цього, при оформленні замовлення, необхідно з випадаючого списку вибрати пункт «оплата картою Visa, Mastercard» і, дотримуючись вказівок, стандартно здійснити оплату.
- Prom-оплата. Безпечна оплата банківською карткою, при якій кошти автоматично повертаються на ваш рахунок, якщо товар вам раптом не підійшов.
Як і в яких випадках я можу повернути товар?
Згідно із законом "Про захист прав споживачів" ви можете повернути товар якщо:
- товар вам не підійшов за розміром, кольором, тощо;
- товар не такий, як ви очікували;
- товар не відповідає опису або фото;
- товар неналежної якості (має брак);
Важливо! Товар, що підлягає поверненню, мусить мати товарний вигляд та не мати слідів використання.
Здійснити повернення можна в період 14 днів з моменту отримання товару.