Продавець smartBAG розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
520 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення і повідомлення, оскільки по графіку роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

0 (800) 33-52-62

Поширені питання

  • Хто оплачує доставку замовлення?

    Всі витрати, пов'язані з послугами транспортної компанії, покупець бере на себе.

     

  • Коли відбудеться відправка мого замовлення?

    Графік роботи інтернет-магазину: щодня з 9 до 18.00. Всі замовлення, які були оформлені в даний проміжок часу будуть відправлені на наступний день (крім Неділі).

    Час доставки транспортними компаніями залежить від обраного вами способу доставки і в середньому коливається в межах одного-трьох днів з моменту відправки.

  • Як я можу оплатити своє замовлення?

    У нашому інтернет-магазині можливі такі способи оплати:

    1. Оплата банківською картою Visa/Mastercard. Для цього, при оформленні замовлення, необхідно з випадаючого списку вибрати пункт «оплата картою Visa, Mastercard» і, дотримуючись вказівок, стандартно здійснити оплату.
    2. Prom-оплата. Безпечна оплата банківською карткою, при якій кошти автоматично повертаються на ваш рахунок, якщо товар вам раптом не підійшов.

     

  • Як і в яких випадках я можу повернути товар?

    Згідно із законом "Про захист прав споживачів" ви можете повернути товар якщо:

    • товар вам не підійшов за розміром, кольором, тощо;
    • товар не такий, як ви очікували;
    • товар не відповідає опису або фото;
    • товар неналежної якості (має брак);

    Важливо! Товар, що підлягає поверненню, мусить мати товарний вигляд та не мати слідів використання.
    Здійснити повернення можна в період 14 днів з моменту отримання товару.

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner