Продавець smartBAG розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
490 відгуків
0 (800) 33-52-62

Де купити сумку? Відмінний питання! Поради та рекомендації.

Де купити сумку? Відмінний питання! Поради та рекомендації.

Передумовою для написання цієї статті став той факт, що, виявляється, багато людей задаються питанням «де можна купити сумку?». Давайте разом поміркуємо на цю тему.

 

Давайте розглянемо ринок сумок в цілому, а потім розділимо його на сегменти і спробуємо описати особливості кожного з них.

 

Сьогодні ринок можна умовно розділити на два великих сегменти: фізичні магазини і online-магазини (інтернет-магазини, якщо хочете). Так в чому ж відмінності інтернет-магазинів від фізичних. Давайте детально розглянемо всі плюси і мінуси кожного.

 

Фізичні магазини.

Плюси. Я вважаю, що головною перевагою фізичних магазинів є те, що товар можна "помацати", приміряти, оцінити розмір і функціональність, наочно переконатися в його якості. Отримати «живу» консультацію щодо товару. Також одним з головних достоїнств цих магазинів є те, що товар можна отримати прямо тут і зараз. А це буває дуже важливим фактором. Коли річ потрібна, як кажуть, «ще вчора».

 

Мінуси. Одним з найголовніших, на мій погляд, недоліків є асортимент. А саме його обмеженість. Особисто я не знаю жодного сумок бренду, який би був широко представлений на українському ринку. Мав би якщо не спеціалізовані магазини, то хоча б широкий асортимент в категорії «аксесуари», як доповнення до основної продукції своєї торгової марки. Щоб можна було зайти і бути точно впевненим в тому, що там ти знайдеш щось більш-менш цікаве для себе.

 

Фізичний магазин

 

Подивіться на сучасні бренди. Що ви бачите? Я бачу, що, більш-менш поважаючий себе бренд, одягу з кожною новою колекцією представляє нашій увазі в середньому від 2 до 10 видів сумок. А деякі взагалі роблять це, як мені здається, посередньо, з розмаху, і не приділяють цьому належну увагу. Я можу помилятися, тому що живу в середньому по чисельності населення індустріальному місті (прибл. 250 000 тис. осіб). І може бути таких проблем не існує для людей у більш великих містах. Але що ж робити іншим? Я хочу навести приклад з власного досвіду.

 

Мені була потрібна сумка. Для себе я приблизно накидав модель, колір, розмір і бюджет цієї покупки. Скажу лише, що цілеспрямовано «в похід» за сумкою я не вирушав. Я просто знав, що вона мені потрібна. У мене, як кажуть, «не горіло». Я просто, при будь-якій можливості, звертав на них увагу, коли вони потрапляли в поле мого зору. Так пройшло трохи більше місяця. І я все ще не купив собі її. І справа не в тому, що їх немає. Вони є. Але я не знайшов для себе нічого путнього. І не здійснював купівлю, думаючи про себе «зайду ка я як-небудь ще в той магазин, може там щось є».

 

Про місцевий ринок я взагалі мовчу. Це для мене окрема тема для розмови. На сумки, які стоять в одному ряду з іншими, на яких красується напис «abidas» або «NAKE», я навіть дивитися не хочу. Я вже не кажу про хамське ставлення до покупця. Я, звичайно, не можу говорити за всіх. Є й цілком приємні люди, які використовують більш менш професійний підхід до свого клієнта.

 

Наприклад, раніше я купував взуття на ринку лише одного продавця, і не тому що у нього якість краще або ціни більш ніж доступні. Немає. Просто сервіс у нього був кращий ніж у інших. Він змушував мене відчувати себе якимось особливим. І мені це подобалося. Я розумію, що це маркетинг. І він працює. А продавцю можна лише поставити плюс за його серйозне ставлення до своєї професії.

 

А ось ще один приклад. Для захисту дипломної роботи мені необхідна була шведка. Хотів що-небудь просте, але зі смаком. Щоб була більш-менш по тілу. Пояснивши свої побажання продавцю, мене вислухали і принесли «примірник». Рукава стирчать, мішкувата в поясі з-за чого утворюється безліч некрасивих складок в області ременя. На мої заперечення, мені з незадоволеним виглядом почали розповідати про якісь «італійських лекалах», які нібито використовувалися для пошиття цієї самої шведки. Сміх та й годі! Загалом, після недовгих суперечок, мене майже вигнали з цієї лавки.

Коли я зайшов у вагончик, де продавалися різні сумки типу «Polo» а також рюкзаки і спортивні сумки. То мені, для того, щоб побачити весь асортимент, довелося пробиратися в кінець в напівзігнутому стані, при цьому уважно дивлячись собі під ноги. Я був здивований тим, як вони примудряються в таке крихітне приміщення набити стільки сумок. Та це був просто якийсь склад. Вони були всюди. Вони звисали зверху. Вони були збоку, навалені купою. Вони стояли на підлозі. Це був просто хаос. Я зрозумів, що знайти тут щось буде складно і зекономлю час і нерви продавця, який, до речі весь цей час, поки я перебирав і «порушував його порядок», уважно мовчки спостерігав за мною, схрестивши руки на грудях. Я дав приблизний опис того, що я хотів, посилаючись на побачене мною в інтернеті. На що я отримав негайна відповідь типу «Так може бути ви і купіть в інтернеті?». На що я відповів, що швидше за все так і зроблю.

 

Мені цікаво за рахунок чого живуть ці люди? Як їм вдається заробляти на життя торгівлею? Іноді у мене складається таке враження, що це все для прикриття, така собі «лавка для відмивання брудних грошей» (жартую, звичайно). І це не поодинокий випадок. Для мене речовий ринок, як такий перестав існувати вже давно. Мені здається, що багато хто з торговців досі не усвідомили тих змін, які вже давно торкнулися їх сферу діяльності. Давно пройшли ті часи, коли місцевий ринок диктував свої умови. І у людини просто не залишалося іншого виходу, як купувати на місцевому речовому ринку.

 

Я з посмішкою згадую ті часи, коли в школі на уроці фізкультури усі як один стояли в практично однакових спортивних костюмах. Ходили в одній і тій же повсякденному одязі. Носили однакову взуття. Ринок жорстко диктував свої умови. Але це все давно позаду. І в сучасному, що бурхливо розвивається, світі одним з головних факторів успіху є своєчасне реагування на ці зміни і внесення відповідних коректив та зміна підходів ведення свого бізнесу.

 

 

Інтернет-магазини.

Від того факту, що за вікном 21-го століття нікуди не дітися. Користувачів інтернету з кожним днем стає все більше і більше. І це неминуче вносить свої корективи в звичний спосіб життя людей.

Різні онлайн-сервіси набирають все більшу популярність і привертають в свої ряди все більша кількість користувачів за рахунок своєї зручності та простоті використання. Вже не потрібно стояти в черзі, щоб сплатити комунальні послуги, зробити внесок по кредиту, оплатити покупку або елементарно поповнити рахунок мобільного телефону.

 

Інтернет-магазин.

 

Плюси. Одним з головних достоїнств можна відзначити ту економію часу, яку нам дають інтернет-магазини. Сидячи біля комп'ютера можна переглянути сотні моделей сумок, а також порівняти ціни в різних магазинах. Прочитати відгуки як про певний товар, так і про магазині в цілому. І виходячи з цього вже робити свій вибір.

Завдяки величезному асортименту товарів, представлених в мережі, ми саме робимо вибір серед вподобаних нам речей, а не купуємо від безвиході. І саме в цьому, на мій погляд, вагома перевага інтернет-магазинів.

 

Мінуси. Але навіть тут не обійтися без мінусів. До них можна віднести той факт, що товар не можна помацати. Неможливо отримати тактильних відчуттів. Доводиться покладатися тільки на відгуки покупців про товар, його зображення та опис характеристик на сторінці інтернет-магазину.

 

І ще один мінус. Незважаючи на те, що ми економимо час при пошуку, нам все одно, в більшості випадків, доводиться чекати. Хоча багато інтернет-магазини надають сервіс доставки по місту протягом одного дня. В більшості випадків доведеться трохи почекати. Зазвичай це залежить від фізичної відстані від складу магазину до міста, в якому знаходиться покупець. А також від швидкості, з якою ваше замовлення буде оброблено. Даний термін складає в середньому від 1-го до 5-ти днів.

 

Я замовляю в інтернет-магазинах вже досить давно помітив, що задоволення від покупки через очікування я анітрохи не втратив. А навіть навпаки, отримую в результаті більше задоволення.

 

На закінчення хочу сказати, що вибір де купувати завжди стоїть тільки за вами. Тут я просто спробував висловити своє ставлення до кожного з магазинів. Де конкретно здійснювати покупки вирішуєте тільки ви. До речі, як один з варіантів, зверніть увагу на те, що ви завжди можете придбати сумку в нашому інтернет-магазині. Якщо ви знайшли те, що вас влаштовує на полицях фізичних магазинів – купуйте! Але все ж не варто забувати і про те величезному асортименті, який на даний момент представлений в безмежних просторах інтернету. Дуже часто тут ви зможете не тільки знайти щось більш цікаве, але і, можливо, заощадите ваші гроші.

 

Вдалих вам покупок!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner